mspstarxd

Alla inlägg under augusti 2012

Av snyggingen123star - 27 augusti 2012 15:53

Vad glor du på ? o.o

Av snyggingen123star - 25 augusti 2012 18:26

Japp har vart det ganska länge nu >:D SÅÅÅ 5 vipvänner sen caleb eller vad det heter ó.ò


Av snyggingen123star - 21 augusti 2012 17:25

Mitt hemliga språk >:D Och det betyder... Hej på dig din hostande djävul    Det var elakt, förlåt :c DDDD: Men nu ska ju msp ändras igen O___O Kollade på danska, och Nyheter var tydligen nytt ._. Jag slår vad om att ni kommer sakna det gamla, MEN när det kommer nytt efter det här med "Nyheterna" så kommer ni sakna det här med de gamla Nyheterna och allt sånt o.- Tror att de ska ändra forum snart, bra c: Det kommer nog vara Mina forum osv. :)

Av snyggingen123star - 20 augusti 2012 14:51

KAAAAAAAAAAAAAAAAATT! c: JAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJ Katt c: Idag har jag fått damp på slöjden i skolan .. ^^ Jag skratta hela tiden   Plus att jag har sakt: Jag är sjuk i huvet c: hela dagen åt en kompis ;3 och jag låtsades vara proffesor O__o



Av snyggingen123star - 14 augusti 2012 10:56

Imorses fick jag typ damp på osten o.- Det gick ju inte att skära med den där dumma osthyveln o.o

Av snyggingen123star - 12 augusti 2012 15:19

Sorry för alla bakgrundsbilder.. Kunde nt låta bli bara C:


Själv hemma då ._. Vad ska man göra O.o Kan ju logga in på msp... För nu är jag nt avstängd längre ;D har varit det i 7 dagar o.o jöbbigt, var ju tvungen att logga in på SuperCorne och typ Stardoll :c Trökigt..

Tips på vad man ska göra själv hemma? :O Säg inte ät ditt eget bajs elr ät tusen gurkor nu.... c: säg ngt som DU själv skulle kunna klara av iaf -.-" Aha... Förresten, så ska jag nt skriva om AJVI nu... C) För jag ska skriva om Iveys mormor c: Det är ngn som har gjort en gubbe på msp som heter: Iveys mormor c: Men vafaan nu skriver jag ju om Ivey :c Oj, brukar nt typ "svära" men det var ju skitul o.- Aa, man kan nt "anmäla" på bloggplatsen elr? ^^ Om man kan det kmr jag ta självmord ;D Så det är ditt val...

Känner för att skriva en novell... Juste, jag har ju en novellblogg... Säger nt vad den heter XDD Ses typ imorgon, och sry för det långa inlägget. Bara känner att jag vill skriva helt enkelt c:Tjaa råå bitchees

Av snyggingen123star - 9 augusti 2012 16:11

Skaffa en ny bakgundbild.. o.o Kul... Så här ser den ut:

Gullig?? Kömmentera :P Innan hade jag denna:

Och innan den hade jag denna:

Av snyggingen123star - 8 augusti 2012 19:56

Jah eh ju avstängd på msp o.- Så jah eh ju TVUNGEN att va inne på ngn dum SuperCorne.. JAG VILL LÖGGA IN PÅ MSP!! Men aja... Se på SuperCornes forum som heter: Jag är avstängd random ngn ting..

Glömde vad det hette men den är iaf på Vad som helst   Jah kan lögga in på snyggisen på friday.. LAST FRIDAY NIGHT!! C) Ursäkta... *Host* Vet att ingen kmr läsa det här men... HAJJE!! Jag har en SUPERDUPERMEGAVIKTIG sak att säga nu... O det eh...:

KÄNGRURU PÅ DIG AJVI!! 8'DDD

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards