mspstarxd

Alla inlägg under november 2012

Av snyggingen123star - 20 november 2012 12:15

Jag vet inte vart jag fick den rubriken ifrån riktigt, men... c: Jag har inte fått en enda kommentar eller fråga på 8 dagar. D: 


Men, vet ni vad jag såg på Denise250's blogg på en av hennes kommentarer? En hade skrivit att det var jag som hade skrivit "gud va ful!!!!!!!!!!". Vem fan gör så? Om ni går in på mylifeofmsp.bloggplatsen.se och bläddrar ner till "en header till snyggingen123star". Klicka på kommentarena och så... sär ser ni en som skrivit "Snyggingen123star" utan profilbild och allt! Min signatur är snyggingen123star c': plus att jag aldrig någonsin skulle skriva så till Denise! VEM FAN GÖR SÅNT MOT EN? Och jag tror att Denise trodde det var jag som skrev det där, så hon hade skrivit tillbaka: "DU ÄR VÄRST OCH ELAK". 

SLUTA JÄVLAS MED MIG PERSON.

Denise... :'( Hon chattar inte ens med mig på msp... :c Vi bara bråkar om Denise gjorde en header till mig på 5 timmar eller tio minuter.

Nu, om ni ursäktar, ska jag skriva till Denise på msp att det VERKLIGEN inte var jag som skrev den där elaka kommentaren. Och du som gjorde det: FAN DIG. UTPRESSA FOLK SÅDÄR?!?!?!? JÄVLIGT OMOGET. 

Förlåt för min ilska D:

Av snyggingen123star - 12 november 2012 14:56

Ja, det var egentligen mening att jag skulle svara på 100 frågor. c: Men jag hann bara till 4 eller 5 typ. :P Så nu ni själva får fråga mig! :O FÖRLÅT ATT JAG INTE BLOGGAR OM MSP. MEN NU SKA JAG GÖRA DET.


Vad är det där med "Awards" för nåt? Varför ändrar dem? -.o Men just det, alla kommer ju vänja sig vid det där. För ni har ju vänt är med allt annat, eller? Det nya forumet kanske är sådär. :/ Men Diamondsen och så kanske ni vänt er med va? :P Bra, tänkte väl det c:

Av snyggingen123star - 11 november 2012 09:03

Hundmoa på msp har dansat tryckare! D: Hon var på disco igår. >.< Inte jag, hon. :3 Så sa hon till mig idag att hon har dansat tryckare med hennes kompis bror som hette Oskar. Guuuuud vad orättvist alltså! :c Och den där Oskar är säkert jättesnygg. D: Men Moa: Hoppas du blir ihop med han. :)

Av snyggingen123star - 10 november 2012 09:17

Idag har min bror namnsdag, Martin. :3 Just nu spelar han God Of War.. ._. Av mig fick han en teckning där det var lite olika saker på.   Typ en dikt som var asdålig. o.e


Förlåt för att jag inte bloggar om msp, men som sagt. Jag bloggar inte ofta. :P Men jag vill typ bara skriva något. Därför skriver jag det här! :3


Av snyggingen123star - 9 november 2012 14:21

Förlåt för att jag inte bloggat sen tisdag >.< Men jag har typ glömt bort bloggen, och orkar inte skriva längre! D: Jag kommer inte blogga så mycket nuföritden. :c Det är mycket med skolan och så. :3 Vet inte ens varför jag skriver det här, ingen läser ju ändå. ^^ Och det blir inte lika mycket msp som förut. :s Jag måste hänga med mer kompisar och så... c: Tror jag ska sluta blogga. Eller, jag behöver inte stänga ner bloggen för det har tagit lång tid för mig att göra den. :3 Men som sagt, jag kommer kanske inte blogga varje dag precis. :P Det blir nog ungefär varannan dag tror jag. o:


Asviktigt här nedanför:

Jag blir inte vän med någon som inte har en flummig vgd-pratbubbla tyvärr. :c En eller fler smileysar måste pratbubblan ha: :3, c:, o:, :P, D:, :c, o.o, ._., ó.ò, ^^, ;*, o____O, O.o, -.o, o.e, O-O, xD, 8D, XD, XDDDDDD (mer eller mindre X).

Ja, det var nog alla. c:


Men hörni, kom ihåg att jag inte alltid måste blogga varannan dag. ^^  Jag kan blogga varje dag om jag orkar, vill eller har tid. c:

/Snöggisen :3

Av snyggingen123star - 6 november 2012 18:16

Ni vet väl att jag har 6 stycken djur i mitt rum på ms va? :3 Dem heter Jordgubbe c:, Hallon :3, Vinbär =), Blåbär x), Smultron ;o och Lingon :P. Jordgubben är level 3, Hallon är level 2, Vinbär är level 2, Blåbär är level 2, Smultron är level 2 och Lingon är level 1 snart 2 c:

Jag ska köpa fler djur, jag vet att jag har råd :P Men om ni kan komma på fler bär så säg tilll mig! :3 Jag kommer skriva melon på en, den kommer heta: "Melon ._.                   Det är faktiskt ett bär :O" Så jag kommer ju göra en del mellanslag. =D Men ärligt, visste ni att melonen är ett bär ens? c: Om du kollar på roligfakta.se kanske det ploppat upp på skärmen någon gång? xD Gå in på roligfakta.se då!! 8D Det är asroligt, men ibland kan det komma upp en del äckliga ord.. -__- D: Fast du är väl så tålig så du klarar av det eller? cx

När du läst texten på roligfakta så trycker du på "Roligfakta.se" så kommer ny rolig fakta upp du lär dig ;D Okej, varför började jag ens skriva det här? o.e

Han i Simpsons är rolig c8 (Vet inte ens varför jag la upp en bild på han -.-)

Av snyggingen123star - 5 november 2012 19:24

så heter jag snyggingen123star på msp. 8D Jag menar, jag har ju skrivit det eller? c: Nu ska jag skriva fakta om mig på msp. :3


Namn: snyggingen123star

Smeknamn: Snöggisen (men det är knappt någon som kallar mig det. xD)

Började på msp: 30 november 2011 (snart firar jag ett års jubileum på msp. :P)

Kille: Kortfilmer1013 (han är assnygg, level 2 bara. D: Men han är snäll, men han loggar aldrig in typ. :c)

Bästa vänner: Amanda Blondin, hundmoa och lillen_snygg. (Moa och Lillen går i min klass. c: Men Amanda har skrivit att hon ska sluta, hon går tyvärr inte i min klass. ._.)


Hoppas alla förstod. Alltså f fungerar inte så bra på tangentbordet... :O Det är ofta så med en del bokstäver på min data. D: Det är normalt.. -____- Ibland funkar inte högerklickaren heller. :c Men det hjälper om man spammar sönder och klickar asmycket på den. :3

Av snyggingen123star - 4 november 2012 17:53

Har en ny kille på msp, han heter Kortfilmer1013. c': Han är bara level 2 men asgullig! :P Plus, han är bara MIN! x) Inte din.. ._.

Ska i alla fall typ snart skriva eller nåt på Word. ;o Inte vet jag.

Förlåt att jag inte lägger in bilder på mig själv på msp. D: Men jag vet inte hur man gör... :c LOL. Mitt drömhus ska se ut såhär :P

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards