mspstarxd

Alla inlägg under september 2012

Av snyggingen123star - 29 september 2012 11:06

På fredag ska jag till badhuset igen :P Ska bli så askul :o  Ska logga in på Twitter nu :))


Av snyggingen123star - 28 september 2012 17:46

Är inte sjuk längre :)) Igår var det friidrottsdagen, missa den :( Samtidigt hostade jag för jävligt, nös för jävligt och så snurvlade jag hela tiden :o Ointressant, I KNOW! Denna bild passar till det jag skrev:

Men i simhallen idag, hade jag riktigt kul asså :) Jag och en kompis hade bestämt att vi skulle till simhallen, och så gick vi dit c: (Från skolan och till simhallen är det bara... ehm, man kan se simhallen från skolan i alla fall owo) Aa, sedan kom två stycken som hette Linus i våran klass o.o Sedan kom två tjejer i våran klass, men vi var inte så mycket med dem precis. C: Sedan kom en till tjej i våran klass O.o Men hon lekte bara med små barn xd Linus 1, Linus 2, jag och min kompis "lekte mest". Vi var till och med i den lilla bassängen. Och med den lilla bassängen menar jag där vattnet går till magen på oss owo Vi körde vattenkrig i den stora bassängen. Och med den stora bassängen menar jag där vi inte når botten till owo Eller jo, om vi simmar ner i vattnet :P I alla fall, DET VAR ASKUL! Haha.. En av de här Linusarna finns på msp :) Han heter LinusLife. Han är liksom bara level 2.. Jao c: Och den här kompisen, tjejen, heter lillen_snygg på msp C: Du kan bara söka, lillen_snygg är min bästis på msp. Om du inte visste vad jag hette på msp, så heter jag snyggingen123star.

PS. Jag var fortfarande i Ulricehamns simhall. Sim & Sporthallen heter den c: Och på nästa måndag är det simprov med klassen :P Hahahah, blev så glad :'3

Av snyggingen123star - 27 september 2012 16:06

Jaaaaaag är sjuk :c Vet inte varför jag bloggar då, men... DEN HÄR BLOGGEN HANDLAR OM MSP JU?! MEN JAG VET INTE HUR MAN FÅR IN BILDER JU D: Heeeelp meee,, ;o Jag vet inte hur man gör. owo Hahaha XD Om jag är frisk, ska jag till badhuset på freag igen ;3 Men Herregud! När jag skriver darrar ju typ vattenglaset o: Såhär ser jag ut när jag är sjuk:


Av snyggingen123star - 26 september 2012 07:05

Eller, snart och snart..? Om en halvitmme ska jag till skolan ungefär -.o

Igår var jag i simhallen, och kunde därför inte blogga! c: Jag kan hoppa från trampolinen.. Ni kanske skrattar åt mig? owo Amen fakk joo   

Jag var där med några tjejkompisar :)) Men sen märkte vi att det var några killar i våran klass som typ var irriterade >.< Killarna hade ju förfan gjort Titanic med såna där.... ehm, vad heter det?? *-* Flott-grejsimojsar :'D Aha, det heter det -.o Jag och en kompis var typ alltid  med varandra i simhallen :P För vi var typ lika dåliga på att hoppa osv. owo

Då tänker du kanske såhär:


AMEN VA FAAN ÄR DET HÄR?! JAG BRYR MIG INTE OM DU VAR I SIMHALLEN OCH LÄRDE DIG HOPPA! DETTA ÄR VÄL EN JÄVLA MSP-BLOGG ELLER?!


Ja, så får du gärna tänka om du vill. För den här bloggen gjorde jag för att få in bilder på mig själv på msp. Men som en del har märkt vid det här laget, så har jag inte några irl-bilder eller msp-bilder. :D

MEEEEEEEEN. Gissa vilken simhall jag var i owo Jag var i Ulricehamns simhall    Ni vet, det är ju reklam på tv om vad kul man kan göra i Ulricehamn. Men jag bor ju i Ulricehamn, så det var väl inget märkvärdigt att jag var i simhallen i ULRICEHAMN! C: Jag fattar att ni inte bryr er men.. Tja råh bitchees

Titta, titta! c: Så hög trampolin o.o

Av snyggingen123star - 22 september 2012 17:46

Imorgon klockan 9 tror jag på SVTplay är det Williams lista   William Spetz ni vet C: Han är ju asrolig. Sök på han på youtube... 8D Sök på LISA HAR JU FAKTISKT LINGONVECKAN!!!

HAHHAH, jag garvar ihjäl mig XD Men William, springer du med dina organ?!

GAHHAHAHAHSGGSAHGAH SÅ JÄVLA KUL   Älskar smileysen   

Av snyggingen123star - 22 september 2012 17:33

Ja, ni har hört den eller? :P

Nähä, oj vad kul -.o

Men i alla fall... Jag ska skriva om msp hade jag tänkt, för det är ju det den här bloggen handlar om ju c: Ja, så... Jag heter snyggingen123star på msp och kan inte få in bilder ='3

Fakta om mig på msp:


Namn: snyggingen123star såklart :)

Ålder: PRIVAT JAO! 8'D Ne, jag är bara tio. o3o

Kaka: JA DET KLART!  KAKAKAKKAKAKKAKAK JAAAA GILLLLLLLAAA FATTA -_-


Det där var inte precis fakta, men aja ._.


Av snyggingen123star - 19 september 2012 16:48

Nu är det så här att jag är level 9 på msp c: och...

msp har ändrats :o När man klappar ett djur så får man bara 2 sc nu D: Jag har faktiskt kontaktat msp, men de har inte svarat än. Jag skrev till de igår också. FAST DE HAR INTE SVARAT ._.

Av snyggingen123star - 17 september 2012 17:05

Nej, det ska jag inte -.o Kan tyvärr inte få in en bild för det går inte att kopiera från Google Chroom D: Alltså det kommer bara upp: Denna webbplats är inte tillgänglig från Google Chrrom, använd tangentbordkommunikationerna istället.

MEN HUR SKA JAG VETA DET?!!?!

Frågan är alltså: Hur fan ska jag veta vad tangentbordkommunikationerna är???? Jag är bara ett barn liksom o.-

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards