mspstarxd

Alla inlägg under mars 2013

Av snyggingen123star - 29 mars 2013 18:37

Hej hörni titta hur mycket sc jag har c:

!!

Av snyggingen123star - 29 mars 2013 18:34

Titta bara på bilden!

Av snyggingen123star - 29 mars 2013 18:33

Tjena jag ville bara säga glad påsk, och jag önskar er det bästa :D

Av snyggingen123star - 27 mars 2013 20:55

Jag har bara 4000 Fame kvar till level 11!
Snälla kan någon hjälpa mig med det? Jag vet att det inte är någon som läser min blogg längre... Så egentligen var det ingen idé att skriva det här inlägget. Eller över huvud taget skapa en blogg ens. :C
Men just nu skriver jag från mobilen.

Av snyggingen123star - 23 mars 2013 10:05

Ja, ser ni eller?
På msp köpte jag fyra djur till (nu har jag tio stycken!!). Så därför var jag i mitt rum på msp ganska mycket, sen skulle jag spela frågesport! Ja, kolla bara på bilden

Av snyggingen123star - 4 mars 2013 19:16

Japp, ett tag halvslutade jag på msp. Men nu har jag kommit tillbaka    Jag tyckte helt enkelt att jag var inne på msp alldeles för mycket. Och det är inte bra... för hjärnan, för... ja, för hela kroppen.

Så jag halvslutade. Men jag loggade även så in varje dag o; Bara en kortis, för att kolla meddelanden och så... =)

Fast nu har jag kommit tillbaka, och jag saknar Denise250 som fan. Jag tror hon slutat på msp D: Har ju typ glömt att jag har hennes nummer :p

Men nu har jag instagram... även om det är tretton årsgräns.    Jag heter corne077, followe me please...! Om du också har insta, och du följer mig, följer jag dig.

Jag är så.... jag vet inte... jag skapade ett konto på facebook idag för att jag ska kunna lyssna på Spotify nu.. men jag kommer även så aldrig logga in på Facebook igen, bara kanske när jag blir typ... TRETTON.

Inte bloggat på ett tag i alla fall. Jag ska starta en till blogg. En blogg där jag skriver böcker... eller berättelser, eller sagor eller vad det nu heter. Jag kanske skriver vad bloggen heter här!! c:

SES mina glada kycklingar  jag fattar inte varför jag fortfarande skriver.. Jag bara vill det :3

Kom ihåg, detta är en mspblogg... :O Förresten, jag heter snyggingen123star på msp, bara så ni vet. Min extragubbe heter SuperCorne... c: LOLLOLOLOLOIJMKKJNJKOIHBNLHGBHJLODSCVGHBNPÖSH sdgaflh VET INTE VAD JAG HÅLLER PÅ MED OCH VARFÖR LÄGGER JAG UT DETHÄR PÅ INTERNET FÖR FAN


Jag saknar Tea (Denise250). Eller jag vet inte, stavar hon Thea? :O         vettefan varför jag la ut en bild på en bil.

Fjortis: Asså ja baa o du baa o han baa lixom vrf? i dont get it, what's the big deal about that? lixom, asså. han e ju värsta fullisen o guuu lixom

HEJ DÅ typ forever.

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards