mspstarxd

Alla inlägg under december 2012

Av snyggingen123star - 31 december 2012 14:52

Okej, jag gjorde denna looken när det var Halloween c: Men jag tycker att den looken jag gjorde, att den är ganska läskig o: Men asså inte så läskig så att man typ hoppar till.. :D Utan, man bara tycker... Att den är lite läskig c': Ni fattar väl? O:

Av snyggingen123star - 31 december 2012 13:20

Nu är min Pou level 22 c: Jag ska i alla fall INTE ändra färg på min lilla Pou :3 Jag gillar grön, det är en härlig färg O: Förresten, jag glömde "skriva" att man kan köpa en slags dryck o: Den ger jag till min Pou varje gång den ätit något :D För den blir fetare varje gång den äter.. C:

Cool bild, va? O:

Av snyggingen123star - 31 december 2012 12:22

Ville bara visa min tjockare Pou .. C: Jag tog kortet igår :3 Nu är min gröna lilla Pou level 21, och mycket fetare som sagt o: Jag ska ändra färg till rosa eller nåt sen c:

Av snyggingen123star - 31 december 2012 12:17

Nu har jag gjort ytterliggare 10 korta filmer ;3 170 filmer nu då :D

Sen har jag blivit ihop med Kortfilmer1013 på MSP C: Han är jättesnygg, jättesnäll, jätterolig, jättesmart MEN han är bara level 2 D: Visst är jag elak nu och klagar på hans level o:

Men jaja, ses c: Och gott nytt år!! >C": Jag ska ta kort på fyverkerierna sen, ni vet när det är midnatt :3

Den här bilden är från i somras, den har absolut INGENTING med det jag skrev nyss O:

Av snyggingen123star - 30 december 2012 23:07

Hörni, har ni märkt att jag bloggar mycket mer nu när jag äntligen kan blogga från mobilen? c: En till grej ni kanske visste redan? :3 Jo, jag byter färg, temat på bloggen, typ hela tiden... '.' Jag gillar ju att mixa och matcha med olika färger :D

Hehe, här är en bild på ett spel som heter Pou c: Ni borde installera det ;3

Av snyggingen123star - 30 december 2012 22:14

Ja, så här ser julgranen ut c:

Av snyggingen123star - 30 december 2012 21:30

Hej, nu sitter jag vid datorn och bloggar för en gång skull c: Ja, snart är det ju 2013, ett nytt år! :3 Det ska bli kul... Men det kommer ta ganska lång tid att vänja sig vid att till exempel skriva 2013 och så *-*

Vet ni vad jag kommit på man kan göra? >C": Jo, om man typ skriver på böcker där hemma, och man kanske vill ha med bilder? O: Då ska man antingen hitta en bild på Google eller så ritar man på Paint! C: Ja, det är jättesmart med Paint. För bara om man sparar sin bild sedan så kan man kopiera och klistra in den i Word, smart va? =)

Nu har jag 160 korta filmer på MSP. Varsågoda att se dom! ;3

Om jag bloggar från mobilen imorgon kanske ni kan få någon bild av fyverkerierna ;D Vi ska i alla fall inte skjuta upp några, min mormor kommer, med hennes hund, ni vet Sara c: Tänk hur det hörs för en hund när det skjuts upp fyverkerier!! D: Det måste vara hemst... Ni vet, hundar hör ju typ åtta gånger bättre än människan, så... :c Stackars hundarna...

Hej då! :)

Av snyggingen123star - 30 december 2012 14:46

Jag vet inte vad jag ska blogga om :c Snälla, lite tips? D: Jag har knappt gjort något nytt på MSP ju.. '.'

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards