mspstarxd

Alla inlägg under januari 2013

Av snyggingen123star - 28 januari 2013 19:49

Tjena hörni.

Jag behöver verkligen hjälp med min geografiläxa. Den ska in imorgon!! Och det är bara den här uppgiften kvar:

GEHINNSI

Det ska bli en sjö, ö eller ett vattendrag i Sverige. Och namnet står i fel ordning, och ja, det är meningen att det ska va så. Annars blir det ju ingen utmaning....

SÅ om någon kan hjälpa mig får ni skriva en kommentar här! Jag behöver verkligen hjälp asså C:

Av snyggingen123star - 21 januari 2013 18:28

Jag vet, jag har inte varit så aktiv här på bloggen, men och? :c Det är ju aldrig någon som frågar nåt eller kommenterar... Jag ska nog göra en till blogg, eller NY. Fattar inte varför jag fortfarande bloggar, ingen läser ju D:


Hej då      

Av snyggingen123star - 20 januari 2013 12:29

Internet på min dator funkar nu igen
Men har ni några tips på vad man kan skriva i vgd-rutan?? och vad man ska blogga om?!! C:

IT?

Av snyggingen123star - 20 januari 2013 08:02

Hej.
Igår gick strömmen :c Internet funkade inte sen efter. Men nu funkar det?!?!?!? Teven funkar inte nu, bara min brorsas tv... Och han spelar bara spel D:
Men efter frukosten ska jag kolla om internet funkar på min dator c: Jag tror att jag ska kolla om det går att starta teven också.

Av snyggingen123star - 6 januari 2013 18:21

Visste ni att jag har sex husdjur?

Helvetet börjar imorgon igen!!! :C Jävla skola.

Okej, det är verkligen nåt fel på min dator. Det är jätteljust och vit färg smälter typ in... Det är jättecreppy och det har typ hållit på i några veckor nu typ

Jag är inne på msp nu, jag ska först bara köra Wf sen ska jag gå på nån fest på msp c:

I alla fall, läskig data

Av snyggingen123star - 4 januari 2013 00:26

Hej, har inte bloggat på några dagar nu... :c Jag vet inte riktigt varför, men nu vet jag äntligen vilken min favoritfilm är :3 Eller ja, filmER :D Det är alla fem Twilight-filmerna o: Och såklart har jag sett alla c: Alltså jag är sååå beroende av dom filmerna.... :) Sen tycker jag att Avatar, Titanic, Panic Room och Taken är bra också ;3 Ni vet, Kristen Stewart är med i Panic Room o: Och en som heter Maggie Grace, hon är med i Taken OCH Twilight, eller ja bara de två Breaking Dawn filmerna då c: Om du sett någon Twilight-film så ska du veta att någon av Edwards fyra kusiner ni vet från Alaska, är Maggie Grace, som är med i Taken c: Invecklat, va? O: Men imorgon ska jag förmodligen se på Taken 2 ;)
Min Pou är level 30 förresten c:


Av snyggingen123star - 1 januari 2013 01:31

Ja, nu är det ju ett nytt år :D Jag glömde tyvärr att ta kort på fyverkerierna :c Min mormors hund, Sara, blev ju jätterädd så hon gömde sig i badrummet :P Hon darrade jättemycket... Stackars alla hundar D: men jaja, gott nytt år C:

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards