mspstarxd

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Ska till skolan snart.. owo

Av snyggingen123star - 26 september 2012 07:05

Eller, snart och snart..? Om en halvitmme ska jag till skolan ungefär -.o

Igår var jag i simhallen, och kunde därför inte blogga! c: Jag kan hoppa från trampolinen.. Ni kanske skrattar åt mig? owo Amen fakk joo   

Jag var där med några tjejkompisar :)) Men sen märkte vi att det var några killar i våran klass som typ var irriterade >.< Killarna hade ju förfan gjort Titanic med såna där.... ehm, vad heter det?? *-* Flott-grejsimojsar :'D Aha, det heter det -.o Jag och en kompis var typ alltid  med varandra i simhallen :P För vi var typ lika dåliga på att hoppa osv. owo

Då tänker du kanske såhär:


AMEN VA FAAN ÄR DET HÄR?! JAG BRYR MIG INTE OM DU VAR I SIMHALLEN OCH LÄRDE DIG HOPPA! DETTA ÄR VÄL EN JÄVLA MSP-BLOGG ELLER?!


Ja, så får du gärna tänka om du vill. För den här bloggen gjorde jag för att få in bilder på mig själv på msp. Men som en del har märkt vid det här laget, så har jag inte några irl-bilder eller msp-bilder. :D

MEEEEEEEEN. Gissa vilken simhall jag var i owo Jag var i Ulricehamns simhall    Ni vet, det är ju reklam på tv om vad kul man kan göra i Ulricehamn. Men jag bor ju i Ulricehamn, så det var väl inget märkvärdigt att jag var i simhallen i ULRICEHAMN! C: Jag fattar att ni inte bryr er men.. Tja råh bitchees

Titta, titta! c: Så hög trampolin o.o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av snyggingen123star - 2 februari 2019 20:58


HAHA hej Ja det var ju ett jävla tag sen man skrev här. Jag går på gymnasiet o grejer helt plötsligt. På sistone har jag av någon anledning sökt mig tillbaka till gamla datorspel. Skäms dock över den här bloggen otroligt mycket. Men aa jag har i al...

Av snyggingen123star - 29 oktober 2014 10:44


Hej på er! Igår nådde jag level 18 :)))  

Av snyggingen123star - 5 oktober 2014 10:43


Jag skulle bara vilja fråga er då! Vill ni att jag ska uppdatera den här bloggen om MSP liksom? Vet inte riktigt hur många det är som egentligen kollar min blogg lite då och då. Kommentera gärna i såna fall!   ...

?

Av snyggingen123star - 5 oktober 2014 10:40


Hej på er.... Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen på väldigt länge, men jag har typ glömt som vanligt och inte tänkt på det. Men jag är inne på MSP lite mer nu faktiskt. Här har ni en bild som fick mig att fundera lite på hur laggigt moviest...

Av snyggingen123star - 13 juli 2014 13:51

           

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards