mspstarxd

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av snyggingen123star - 27 oktober 2012 17:22

Det ska bli nytt msp snart. c: Forumet kommer bli jätteannorlunda. :P Nu kommer det finnas 'Mina forum', nöjda nu? x) Vet inte när det kommer bli sådär forum-grejsimojssen men hoppas snart. o: Laddningen kommer också se annorlunda ut. c: Det kommer typ stå: "MovieStarPlanet" någonting. :3 Detta kan ni kolla på danska msp. ö.ö Jag heter AllaGillarGurka på både danska OCH engelska. :P Fråga vän? :)

Detta temat var den veckan jag fyllde år xd:

Helt annorlunda, eller hur? c:


Av snyggingen123star - 27 oktober 2012 09:03

Saker jag önskar i mitt liv just nu:

1. En USB-kabel så att jag kan få in bilder i bloggen på mig själv på msp. c:

2. Vip på msp. -.o

3. Ha en bättre blogg. xd (Samma som ettan.)

4. Vara snyggare IRL, typ ha blondt hår, rakt. (i)

5. Att mina tånaglar är kortare (Kan ju fixa det, men det blir ju inte bra. Och när min pappa typ ska klippa blir det inte heler så bra precis... o.o)

6. Ha en bästa vän IRL.


SHIT VAD MINA NAGLAR ÄR LÅNGA. Hahha, det märkte jag nu. O____o

Hajj bajj, om jag hade en USB-kabel kunde jag skriva om msp istället för mitt tråkiga liv. Och någon skulle kanske kommenterat istället för 'Anonym' eller Filippa :P.

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards