mspstarxd

Alla inlägg under december 2012

Av snyggingen123star - 29 december 2012 19:33

Ville bara skriva att nu har jag gjort lite fler kortfilmer c: Det är 152 kf nu, bara så ni vet :3 I alla fall, det blir ren till middag ikväll :'D Ingen aning om varför jag skrev det, helt ointressant ju :D

Av snyggingen123star - 29 december 2012 11:58

Okej, skulle du tro på en person på MSP säger, precis när du loggat in: "JAG VET ATT DU HACKAT MIN GUBBE JAG VILL HA DEN TILLBAKS!!!! ÄNDRA DITT LÖSENORD TILL ABC123"

Hur skulle du reagerat då? Och du har även så inte hackat den gubben? Alltså det var Emma2071 eller nåt, som sa det till mig precis när jag loggat in. Jag blockerade henne, efter att vi bråkat en stund. Några minuter efter skickade Emmas "kusin" ett meddelandet till mig: "Min kusin Emma2071 skojade bara förlåt".

VEM FAN SKOJAR OM NÅT SÅNT? Sen hette den där kusinen till Emma2071 också emma med några siffror efter.

Sorry att jag gör en så stor grej av detta, men jag ville bara berätta det till "er"..

Av snyggingen123star - 25 december 2012 19:56

Hej hörni, idag är det juldagen. Jag har fått en trådlös datormus igår, sen fick jag massa pennor och böcker och så :D 

Jag ska ändra färgen och temat på bloggen snart... Men i alla fall, vad var det jag tänkte säga? Jag glömde bort det... Haha förlåt D:

Jag tittar på Simpsons :D Det var kul på julafton igår i alla fall, det är väl det som är det viktigaste? ccc:

Av snyggingen123star - 24 december 2012 15:50

Är inte hos min mormor än, men jag ville bara visa hennes söta hund som heter Sara cc:

Av snyggingen123star - 24 december 2012 15:23

Tittar på Kalle Anka... C:

Av snyggingen123star - 24 december 2012 15:19

Halloj c: Idag är det julafton :3 Jag är hos min faster och det är massa släktingar här :3 Jag bloggar faktiskt från mobilen, för en gång skull. :'D. Tittar på Kalle Anka. ;D

Klockan fem ska jag och min familj åka till min mormor. C: Men före det ska vi på nästan hela pappas "sida". '.' Hos mormor ska det bara vara min familj som ska vara där, men mormor också såklart :D

Jag ska nog snart logga in på MSP eller så ska jag bara kolla på Kalle Anka c'; Vi får se, och vi får också se vad jag kommer få i julklapp >C":

Här kommer en sommarbild jag tog i somras c: Hoppas den kommer upp då (i)

GOD JUL!!! <3

Av snyggingen123star - 5 december 2012 11:27

Om ni inte märkt det, så har jag ändrat själva färgen på min blogg :3 Eller, ja, inte för att någon läser den, men... c: Jag ändrade den strax efter jag skrev det där inlägget med alla frågorna och skit :s Jag vill ha llite julkänsla här på bloggen, inte för att någon läser den D:  

Vet ni, jag är själv hemma nu c: Hahhahahah, mamma är och handlar.. Hon kommer hem klockan tolv, det sa hon i alla fall :c Jag är ju sjuk....... jag är hemma från skolan... jaoooooo (: När mamma kommer hem sen, vet jag inte vad vi ska göra :3 Sen klockan halv tre ska hon till Optikern >.< Och så sak jag ju vara själv hemma igen.. och sen efter Optikern-grejen ska jag klippa mig. Men eftersom jag är så sjuk såååå ska jag vara hemma såklart ccccc: Därför ska BARA min brorsa Martin klippa sig Han är den enda som faktiskt VILL klippa sig! :) så jag ska vara själv hemma ganska mycket. Familjen kommer hem ungefär klockan fem, det sa mamma i alla fall :3 Asså min pappa jobbar till klockan fyra, och därför ska Martin, min mamma och min pappa mötas på stan tillsammans klockan fyra. Utan miiiig D:


Jaja, förlåt. 

Av snyggingen123star - 4 december 2012 12:18

Ja, idag är jag sjuk. :c Min röst låter som en trumpet och min näsa som en hellikopter. :3 Undra vad dem andra gör i skolan... o:


Jag är "ledsen" för att jag inte bloggat sen 20 november... men det har varit fullt upp. :P Typ...


Här kommer ett par hundra frågor som jag inte kopierade från Snowmeans blogg. :3


1. Fullständigt namn. Cornelia, om jag ska vara ärlig. Kallas för Corne... c:

2. Ålder? 10, jag är jätteung :D 

3. Vart bor du? Säger inte... Sånna där frågor är privata. D: Säger vi

4. Bor tillsammans med? Familjen :3

5. Färg på ditt hus? Vitt c:

6. Hus eller lägenhet? Hus :P

7. När är du född? 28 maj 2002 :B

8. Klass? 4:an c:

9. Vilket år tar du studenten? Ingen aning, orkar inte räkna. Är så trött just nu... :( säger vi

10. Någotjobb? Nepp, inte för tillfället O.O Jag är 10 år liksom.. >.<

11. När gick du upp i morse? Ingen aning, vaknade halv sju och spela MSP till halv nio. Sen åt jag frukost. :3

12. När ska du sova? Det beror på om jag ska till skolan eller inte imorgon. c: Om jag ska gå till fängelset ska jag nog gå och lägga mig lite efter nio eller nåt. :3 Om inte ska jag vara uppe till halv elva. :P

13. Duschat idag? Nej

14. Kramat någon idag? NEEEJ. Eller, kanske mamma vet inte?

15. Pussat någon idag? Nope

16. Vad har du ätit idag? Tunnbrödsrulle med skinka i, med lite pärondryck. c:

17. Dagens klädsel? Pyjamasbyxor och en T-shirt :3

18. Dagens smink? Haha, stackars Snoow som fick den frågan! C':

19. Dagens sötnos? Min mamma? :D

20. Dagens roligaste? Ice Age.. Kollade på den idag :C

21. Har du många vänner? Har du?

22. Hur många har du kysst? Hur många har DU kysst? c:

23. Vem kramade du senast? Mamma tror jag :3

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Har aldrig varit ihop med nån :B

27. Har du pojk-/flickvän? Neeeej ._.

28. Vem pratade du med i telefon senast? Min kompis Thea c:

29. Vem fick du senast sms ifrån? Min kompis Lillemor c:

31. Film? det beror på vad som menas? Min bästa är nog Titanic eller Avatar... eller nåt c: Om det ska vara den värsta, ska det nog vara.. Nån bamsefilm. FÖR MAMMA OCH PAPPA SÄGER ATT BAMSE ÄR BÄTTRE ÄN NALLE PHU. MEN JAG OCH MIN BRORSA TYCKER ATT NALLEN ÄGER. c: Så. Bamse är sämst :3 Förlåt Bamse... D:

32. Låt? Det beror fortfarande på vad som menas. c: Min bästa är nån Swedish House Mafia-låt eller nåt. c: Den sämsta är nog...Black and yellow, för min brorsa älskar den. :3

33. Mat? PIZZA OCH PANNKAKOR. :D Men mest pizza. Ehh ja det var dem jag tycker mest om. Dem maträtterna jag verkligen HATAR är...oliver

34. Dryck? Pärondryck och päronsaft ♥ (:

35. Färg? Ljusrosa och turkos c:

37. Stad? Min bästa stad.. är hemligstemplat. :3 För jag vill ju inte berätta vart jag bor :D Den sämsta är faktiskt Stockholm tror jag.. det är såå stort, men vill ändå åka dit :P

38. Land? Sverige.. har alldrig varit utomladns förutom i Danmark.. :c

39. Ämne i skolan? Geografi och svenska :3

40. Människa? Den bästa människan är nog mamma, pappa och min brorsa. c: den sämsta vill jag inte tala om.. :P

senaste: 41. Personen du tänkte på? Mamma :D

43. Gången du spydde? Nån gång i januari i år c:

44. Gången du grät? Nån gång i förra veckan :3

45. Pizzan du åt? Vezzuvio, det är den enda pizzan jag äter O.O

46. Gången du var i Göteborg? förra året, på Liseberg.

47. Gången du var i Stockholm? Aldrig varit där... D:

48. Gången du var full? BARN.

49. Gången du var hög? Är inte full och hög samma sak nästan typ? o.o

50. Gången du var kåt? Jag kollar hellre på Bolibompa än svarar på dem här frågorna.

antingen eller:

51. Svart eller vitt? Vitt tror jag c:

52. Hund eller katt? Hund ofc

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma :3

54. Tvspel eller datorspel? Data :D

55. Singel eller upptagen?  Singel har jag ju sagt... skrivit C:

56. Hångla eller ha sex?Underliga frågor...

58. Ragga eller bli uppraggad? ......

59. Big Brother eller Paradise hotel? BAARN

60. Blont eller svart hår? Inget av dem, har brunt? :3

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa c:

62. Choklad eller lakrits? CHOKLAD ofc :3

63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg helt klart, Stockholm är för stort. Men ändå har jag inte varit där. :D

64. Högerhänt eller vänsterhänt? HÖGEEER c:

65. Coca cola eller fanta? Gillar inte kolsyra... :C Men Fanta då, för Cola luktar inte gott D:

66. Pizza eller kebab? Pizza ofc ccccc:

67. Randigt eller prickigt? █ █ █ (Randigt)

68. Älska eller älskas? Älskas 8DD

69. Leva eller dö? Leva , tror jag?

antal:

70. Personer du älskar? min familj ofc

71. Personer du hatar? En i min klass och flera araber som skrattat åt mig när jag ska sätta mig på min cykel.. :c Visst, jag har en vädligt liten cykel. Det kan jag erkänna, men och??? HÅLL KÄFT.

72. Gånger du varit full? ehhhh pannkaka

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? BARN

74. Glassar du ätit på en dag? Hur fan ska jag veta det?

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen, never ever

76. Gånger du haft minnesluckor? Va?

77. Gånger du varit hög? Sluta med dem där jävla frågorna -.o

78. Personer du saknar just nu? Min brorsa, och en kille

79. Gånger ditt hjärta brustit? Jao, för många, orka räkna

vem:

80. Vill du kyssa nu? Ingen, är täpt i näsen så kan inte andas i så fall..

81. Ska du träffa imorgon? Det beror på om jag ska till skolan eller inte..... :3

82. Sjöng du senast för? Min data samtidigt som jag spelade på spela.se c:

83. Hade du senast en msn-konversation med? Aldrig.

84. Spelade du tvspel med senast? min brorsa :3

85. Vill du ta med på resa nu? VET EJ

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? min lärare

87. Förtjänar att dö? Ahmm... Många

88. Är söt? Mitt gosedjur, venne

89. Vill du sova jämsides med i natt? Min mormors hund, eller nåt

vad:

90. Gör dig glad? Snö c:

91. Gör dig ledsen? När det inte snöar och när tv:n inte startar... :c

92. Vill du helst göra nu? Äta popcorn och köpa en vit data, även om jag bara haft min svarta sen juli nån gång :3

93. Önskar du att du slapp göra? Visa mamma hur min mobil funkar... c:

94. Vill du ha nu? En bulle, en vit Apple dator, popcorn, och en Iphone 5 från NetOnNet c:

75. Önskar du dig i födelsedagspresent? En bulle, en vit Apple dator, popcorn, och en Iphone 5 från NetOnNet :3

96. Längtar du till? Jul :D

97. Tycker du om dina betyg? Aldrig fått c:

98. Ångrar du i ditt liv? Allt

99. Är det bästa som hänt dig? Venne, aldrig hänt nåt speciellt

100. Hur mycket är klockan? 13:52


Hej då, och förlåt att det blev så konstigt!

God jul på er. Det är ju inte ens säkert att jag kommer blogga innan dess...

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards