mspstarxd

Alla inlägg under oktober 2012

Av snyggingen123star - 25 oktober 2012 14:22

Hmm, mina föräldrar typ "förbjuder" mig att spela msp. :c Har bara varit inne en liten stund idag, nyss. :3 Och jag bara fick mina sc och svarade på ett mail. c: Så kanske kommer gå upp i natt och spela skiten av mig. :P Nejmen... Snart är det höstlov och då kommer jag väl typ bara sitta vid datorn? x)

Haha, en sak som är GRYMT irriterande på måndag-morgon och på lov osv:

* På måndagmorgon säger alltid min lärare: "Ja, vad har ni gjort i helgen?". Men jag gör ju typ ingenting på helger, bara sitter vid datorn. .__. Så jag säger: "Slappat vid datorn och tv:n". hahha, hur kul är det för alla andra egentligen? En säger ju bara att hon vart på kalas. o.o

* Jag sitter ju bara vid datorn eller tv:n och chillar och gör ingenting. ö.ö Jag äter väl god mat antar jag, typ tacos. xd Men man ska ju inte säga vad man har ätit liksom, eler? XD


Jalla, jalla. Pizzorna blir kalla. Annars får jag bajs i bralla.

Ska kolla på Batman The Dark Knight nu. o:

Av snyggingen123star - 24 oktober 2012 19:46

Kommer inte vara inne på msp så mycket längre för jag får inte det för mina föräldrar. ._. Men jag sitter inte alls med msp mycket ju. :c Bara ibland... :3


En väldigt onödig kommentar jag fick nyss, och svarade på nyss:

"Känner du Bullen irl eller?? PS; gillar inte din blogg så mycket men headern är fin !!"

Omoget. 

1. Hon behöver inte veta vilka jag känner irl eller inte (jag känner inte Bullen irl).

2. Bullen gjorde allt jobb med headern och profilbilden. Så var hennes idol då istället.

3. Hon/han kan väl hålla sina små tankar för sig själv istället för att skriva det på Internet? Men vadå "DIN BLOGG ÄR INTE SÅ BRA"? Vad är det för fel? Vet att jag inte lägger in bilder på mig på msp, för Bullen gjorde det (i) 


BLIR J*VLIGT TRÖTT PÅ SÅNT HÄR. Jag skriver inte smileysar efter meningar när jag är deprimerad, arg, ledsen, trött eller allvarlig/seriös. Och jag börjar skriva lärar-snack grejsimojar. Oftast. 


Från en   

Av snyggingen123star - 22 oktober 2012 17:16

Bullen ♥ på msp fixade en header till mig! c: Tack Bullish. :3 Hon kanske ska fixa en bild på mig på msp på presentationen... x)


Av snyggingen123star - 22 oktober 2012 16:22

Missade Williams lista igår, för att Internet inte funkade då. ._. Så jag kollade idag efter skolan istället. c:


Nu ska jag skriva om msp faktiskt: :3 :

Har inte varit inne på msp så mycket idag, men har i alla fall varit inne en stund, i en kvart typ. o.o Ska nog logga in igen snart. :P

Hajj då.

Vill ha detta temat igen:

 

Och denna också:

Av snyggingen123star - 21 oktober 2012 10:19

Jag hittade en USB-kabel som min brorsa laddar sin ps3-kontroll med... c: Jag kopplade in den i datorn, men den andra änden av sladden kunde inte gå in i mobilen. ._. Jag som ska göra en snygg header av en ArtBook och allt bara skulle vara en snygg blogg! :3 Och en bild på mig på msp i presentationen och så... :P ÅHHH VAD TRÖTT JAG BLIR!   Jag skriver ju sagor, och då kan jag ju göra typ bilder i en ArtBook på msp, ta kort och USB-greja och så är bilden i sagan. o: Det är det enda jag önskar just nu, att jag har en USB-kabel som i alla fall kan gå in i mobilen. Andra änden av kabeln där min mobil skulle vart ikopplad i, i den änden kunde min dator också ha den. Alltså min dator hade två små hål där man kunde sätta i i ändarna. ._.

SNÄLLAAAA KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED DET HÄR?! JAG DÖR AV PINSAMHET! KAN NÅGON OCKSÅ BERÄTTA VART MAN KAN KÖPA USB-KABLAR!?! JAG SKA NOG ÖNSKA MIG DET I JULKLAPP ELLER SÅ SKA JAG KÖPA EN SJÄLV.

Tack på förhand.

Av snyggingen123star - 20 oktober 2012 12:51

Nu har jag i alla fall en header BILD!... Men jag vill ha en större -.o Aja, ska blogga mer sen. Måste äta. :c

Av snyggingen123star - 18 oktober 2012 14:24

Ska logga in på msp snart. c: Eller, först ska jag kolla mina mail. :3 Det är inte särskilt ofta jag får mail precis. :c Men det gör inget! xd


Guuud, vad ska jag blogga om? D: Jag kommer inte på... Imorgon ska jag sälja kakor. :P För att klassen ska på nån klassresa. c: Min mamma var på nåt föräldrarmöte eller nåt i tisdags. :3 Och då sa någon förälder att om klassen säljer kakor, salami-korv eller nåt... Så kan vi åka till Stockholm och bo på ett lyxigt hotell eller en dyr båtresa. o.e VARFÖR KAN VI INTE BARA ÅKA TILL LISBERG?!?!?

Det är dagens fråga. c:

Halloj! (Jag säger så istället för hej som William Spetz)

Av snyggingen123star - 17 oktober 2012 17:37

Jag kanske har varit lite dryg med det här nu.. men Justin100 och Alexh33 har blivit ihop! :c Aayla och Justin passade bättre ihop. D: Men Justin sa ju på sin blogg att Aayla aldrig är inne och att han typ var singel. ._. MEN DET ÄR VÄL KUL ATT VA SINGEL? c: Min kille på msp loggar aldrig in -.- ÅHH STACKARS MIG! Det är bara kul att han inte loggar in, för han skriver ju typ: "Hej baby ♥ <3". FY VAD JOBBIGT.

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards