mspstarxd

Alla inlägg under oktober 2012

AAA

Av snyggingen123star - 16 oktober 2012 14:35

Vad i? xo Inget speciellt har hät idag. D: Men jag ska i alla fall logga in på msp snart. c: Efter typ en halvitmme/timme så ska jag skriva lite på min saga. :3 (Jag är en ingen skol-nörd...) En av min lärare förväntar sig en saga snart av mig, för jag har sagt att det ska komma en. :P Och min andra lärare kommer inte ihåg mitt namn. o.e Hon bara: "Ehm... An.. Nej, vad är det du heter nu igen? Just det, Cornelia!"

FYFAN. Jag hatar den läraren som inte kommer ihåg mitt namn. x( Min brorsa har haft henne. :c Och han sa att hon var jätteelak mot ALLA i hans klass. D: Dessutom har min brorsa, mina föräldrar och läraren som inte kan mitt namn, gå till rektorsexpeditionen. o: AHAH, jag kan stava till det! c: Så, jag är rätt så tveksam om jag verkligen gillar henne? O.o

Hej då, ses på msp. c: Om det nu är någon som är inne eller någon jag är vän med på msp kommer se detta. xd

Kan inte få in en bild för det laggar för mycket. :c

Av snyggingen123star - 14 oktober 2012 18:09

Mina föräldrar och jag bråkade nyss. -.o I min fula ryggsäck hittade min pappa en kolsvart morot i väskan. :)) Ooops...


DAGS FÖR ATT SNACKA LITE OM MSP.

Hej då.

Av snyggingen123star - 14 oktober 2012 08:55

Jag gick och la mig gråtandes igår kväll. Andledningar:

1. Jag ville ha popcorn.

2. Jag fick inte popcorn.

3. Jag var deprimerad.

4. Mina föräldrar sa: GÅ OCH LÄGG DIG!

5. Jag blev arg när min pappa klappade händerna och ropade: SKYNDA PÅ ATT BORSTA TÄNDERNA!! (Jag blir alltid typ ledsen eller rädd när min pappa klappar händerna och ropar.. Haa du vet. -.o


Så, mina föräldrar ville inte att jag skulle ha datan i knäet hela tiden. ._.  Så jag var tvungen att vara deprimedad hela kvällen. x( Jag ville ha popcorn bara ju, annars skulle allt varit frid och fröjd här i livet!! o.o

Av snyggingen123star - 13 oktober 2012 10:47

Mest tack vare ♥£lla♥ och SuperCorne (SuperCorne är min extragubbe) som gjort jobbat att jag levlade idag. :'D Eller snarare nyss. c: IIIII är så glad. :3

Ta ett djupt andetag, och lyssna på Dance Again. :) Ärligt, jag lyssnar på den just nu, och tar ett djupt andetag. o.o Jag ska logga in på msp igen snart. :P

SÅÅÅ GLAD!! ^^

Högerklickaren eller vad man säger på musen låter konstigt när jag trycker på den. Den är lite sönder tror jag :/

Av snyggingen123star - 12 oktober 2012 13:27

Har kommit hem från skolan. :) Eller, kanske för tio minuter sedan. c:

(Detta fick bli ett kort inlägg O.o) x)

Av snyggingen123star - 11 oktober 2012 16:33

Jag vet inte vad jag ska skriva, O.o

Av snyggingen123star - 9 oktober 2012 15:34

Ska logga in på msp MED INTERNET EXPLORER! XO Läste alla? För jag tänker inte skriva om det. Asså jag kan inte få in bilder från Google Chroom så jag måste vara inne på Internet Ex.. ja, ni vet!! :P Så jag ska nog ha F11 när jag loggar in på msp sen! :o Jag vet att det är något slags virus på Internet Ex.. ja, ni vet!! c: Men jag tänker vara inne på I-E ändå ^^ Ha det gött, eller nött :3 ;o


Av snyggingen123star - 8 oktober 2012 16:38

  Nu har jag faktiskt börjat kolla på William Spetz igen. c: Ni tittar väl på Williams lista på svtplay? Det går varje söndag. C: Det har hållit på i tre veckor, asså tre delar (det kunde ni säkert lista ut själva).     
Nej men Gud.. Varför gjorde jag så många smileysar? :P

Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards