mspstarxd

Alla inlägg under oktober 2012

Av snyggingen123star - 7 oktober 2012 09:34

Jag var hos min mormor igår hela dagen så kunde inte blogga. owo Jag glömde också logga in på msp... När jag loggade in idag så hade jag fått 9.000 fame. c: Snällt. o.o Jag hade också 2 vänförfrågningar. :P En accepterade jag, för den var vip. ;o Men den andra avståd jag från för den var level 2 bara. ö.ö Så, jag säger inte ja till allt precis. :P

Nu ska jag logga in på msp i alla fall.   



Av snyggingen123star - 5 oktober 2012 18:19

Har varit i simhallen idag med lillen_snygg och LinusLife. c: Hade jättekul!! :D (lillen_snygg och LinusLife, de heter så på msp...) Och så.. juste 8D silva321 var med också. Det var så kul ;o

Av snyggingen123star - 4 oktober 2012 21:23

Kom nyss på att jag är ledig imorgon från skolan ;) Och det är bra o.o I fredags fick vi popcorn i skolan (i) Skulle haft Elevens val imorgon (för er som inte vet vad det är; ehm... titta på wikipedia eller nåt). Jag har pingis :)) Jag är TYP bra på det eftersom jag är bäst av alla tjejer i Elevens val owo Och vi är 2 tjejer bara... -.o HAHAH XD


- Förlåt för att jag inte bloggar om msp.


Av snyggingen123star - 4 oktober 2012 19:49

Glöm det jag skrev i mitt förra inlägg =3 Jag brukar alltid logga in på msp nu c: So, whatever :3 Jag brukar inte få kommentarer eller frågor längre.. Eller vad säger jag? o.o HAHHAHAHH 8D Jag har ju typ bara fått 10 kommentarer owo Och så typ 4-5 frågor. :P Och två av dem står det: "Hur gammal är du?". HAHA XD Jag är väldigt random jag   


Imorgon ska jag till simhallen med en kompis ^^ (Jag snackar om msp). NU SKA JAG BERÄTTA LITE MER SAKER OM MSP:

Av snyggingen123star - 3 oktober 2012 19:12

Fakk. Varför loggar jag inte in på msp? o.o Jag fattar det inte bara. D: När jag kommit hem efter en lång och tråkig skoldag brukar jag rusa upp till min data. owo Men inte idag. ): Jag har blivit hypnotiserad av en gubbe från Saturnus ju :'(

Det finns ju folk som ständigt loggar in på msp. ö.ö Jag gjorde det innan :'D Men... Inte längre. ò.ó   

Av snyggingen123star - 2 oktober 2012 17:10

Varför bloggar jag inte dagligen? o.o Jag borde ju det. owo Tittade in Fokis blogg, den var...

AMEN VA FAN?! Jag ska skriva om MSP D8 Aa, nu gör jag det:


På msp heter jag snyggingen123star... Jag gillar att se på filmer, salma sc, chatta... osv. :)) 

- Nödvändigt.

Vet ni vad jag ska bli när jag blir stor? (Jag snackar fortfarande om msp ;D) Jag vill faktiskt bli författare >.< Det kanske låter lite... konstigt. o.o Men  ni ska se när jag skriver xo Jag skriver som attan asså ^^

Ska ändra bloggens färg, bakgrunden om ni fattar :P Den ska bli typ grön eller nåt (: Eller turkos. Så om den redan har ändrats så kommer jag nog inte ändra på ett bra tag :o

Fan, det åskar nu o.o

YEAH c: Här kommer Barack Obama på bild, jag har tagit bilden: (Jag har förbättrat den en aning)


Presentation


Hejhej! Den här bloggen handlar om MSP, där heter jag snyggingen123star !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar du göra på msp? c:
 Inget. D:
 Samla sc ^.^
 Slösa sc ^.^
 Chatta med mina vänner c:
 Vara i Gallerian
 Skriva saker i vgd-rutan 24/7 :P
 Byta kläder (:
 Vara i mitt rum
 Ha party i mitt rum! ö.ö
 Spela frågesport ^^

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Sexy Pink Heart

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

The Infamous Middle Finger

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

* {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/peop

Hannah Montana 3

Ovido - Quiz & Flashcards